Tuesday 27 November 2012

i'm give up .

hurmm , aku dah tak mampu bertahan .
aku dah cuba nak baiki hubungan nie . tapi dia....
dia macam dah tak berminat nak meneruskan hubungan nie .
seriously aku sedih dengan semua nie , tapi apa je yang aku boleh buat
kalau dia dah tak berminat nak terus kan .
aku dah usaha jumpe dia nak baiki kekeruhan hubungan nie
tapi dia macam nak tak nak je cakap , sampai lidah aku kelu nak bersuara
kemana semua kekuatan yang aku kumpul sebelum jumpe dia ?
mungkin ke ini pertunjuk Allah yang aku harus cuba melupakan dia ?
aku mesti kuat , sekuat dia melupakan orang yang pernah dia sayang dulu .
membiarkan dia bahagia dengan orang yang boleh buat dia tersenyum seperti aku dulu ,
yang selalu mengukir senyuman di wajahnya . XOXO :'(

No comments:

Post a Comment

sila tinggalkan comment anda:)
satu pun jadi la-!

Followers