Saturday 1 December 2012

kahwin muda !

fuhh , peace yo . assalammualaikum .
di petang yang  gelap lagi menyejukkan sendi sendi yang tegak berdiri nie .
aku nak cerita sikit pasal kawan aku yang bertanyakan pendapat aku tentang cadangan
bakal mak mentua dia yang excited nak menyatukan dia dengan bf dia .
okey now aku nak tanya kat korang pulak  , apa pendapat korang ?

bila orang betanyakan aku tentang pendapat nie , aku lebih cenderung untuk menjawab dan berfikir
tentang masa hadapan . yela kan kita hidup bukan untuk pergi ke belakang ,
tapi buat sesuatu untuk kebaikan dimasa hadapan right ?
that why aku nasihatkan kawan aku tu untuk fikir baik buruk bila dia nak angguk tentang cadangan nak kahwin muda nie , sebenarnya dia bukan la kawan biasa tapi dia merangkap anak buah aku , umur kita orang sebaya okey ** maksue muda okey** . haha

tapi bila difikirkan best jugakan dapat kahwin awal .
yeahh tibe tibe gatal ulat bulu datang .











\
copp ! berbalik pada tajuk kita tadi , bila difikirkan dari segi positif pulak .
aku rasa batter dorang kahwin kan , dari jadi buah mulut orang .
memang kita tahu apa yang kita buat , kita rasa kita tak buat salah .
tapi pada mata orang lain kita tak tahu kan .
yela korang pun tahu kan . sekarang nie macam macam kes remaja bermasalah .













fuhhh , susah juga nak buat keputusan nie .
apa apa pun " tepuk dada tanya iman ."
cinta tak bawa ke mana . tapi iman insyaAllah bahagia selamanya :)
apa pendapat korang ?

XOXO N


No comments:

Post a Comment

sila tinggalkan comment anda:)
satu pun jadi la-!

Followers