Wednesday 21 November 2012

Fuhhh , setelah lama menyepi !

assalamualaikum , hai pembaca pembaca setia . 
Opsss tutup mulut sikit . Jangan tunjuk sangat yang korang sangat teruja tengok aku update blog nie kan .
Aku tahu yang korang ternantikan dan rindukan enter aku .
Dah lama aku tak menekan QWERTYUIOP nie kan .Seriouly miss , muahhh kat dahi :) 
Sorry ! Sejak aku bergiat dengan dunia POLI nie aku takde masa nak tekan tekan kau sayang  . 
Hari hari aku di temani dengan assignment, lab report dan sewaktu dengannye .
Dekat sini aku  rasa macam takde life .
Kalau dulu aku nak sangat jejak kaki kat poli Port Dickson nie kononnya dekat dengan MR . CRUSH tapi sekarangg ? ..
Hrmmm , aku rasa lebih baik aku jauh dengan MR .CRUSH tu supaya aku sedar yang dia tak mungkin ada masa nak jumpe aku walau pun jarak antara aku dengan dia hanya seinci . 
Takpe , seperti yang dia cakapkan aku yang dia kenal dulu seorang yang kuat , aku harap aku yang sekarang lebih kuat dari yang dia kenal dulu . Biar pun dalam hati aku ini sangat sangat la rindukan dia .
Korang doakan aku menjadi insan yang kuat seperti dia dan aku harapkan ye . X0X0 N

No comments:

Post a Comment

sila tinggalkan comment anda:)
satu pun jadi la-!

Followers