Tuesday 27 December 2011

berubah dan wajib berubah-!

assalamualikum-!
pagi-pagi nie aku nak cerita pasal>>
apa yang aku pikir malam tadi sampai tak boleh tidur:)
biasa bagi aku sebelum tidur.
munasabah diri dulu.
heiii. elok tau kalau diamalkan.
baru aku tahu apa dosa yang aku dah buat setiap hari.
kalau nak dicatat pahala dengan dosa.
aku rasa dosa lagi berganda banyak aku buat 
berbanding pahala.
moga Allah memaafkan dosa-dosa aku.
Bebalik semula pada topik asal.
malam tadi aku terfikir
BILA AKU NAK JADI ANAK YANG BAIK DAN BERIMAN?
susahkan soalan yang ada dalam otak aku sekarang:)
aku pun belum pasti apa jawapan untuk soalan nie.
InsyaAllah dengan izin Allah
aku sedang mula berubah:)

p/s : yakin kalau usaha pasti akan berjaya-!
dan takde kerja yang tak perlukan usaha:)
semoga berjaya

No comments:

Post a Comment

sila tinggalkan comment anda:)
satu pun jadi la-!

Followers